reklama

Na začiatok...

Na začiatok, ani neviem kde by som mala začať. Posnažím sa Vám priblížiť ako to asi všetko začalo. Možno sa v tomto šialenom článku nájde nejedna ženská, alebo aspoň nejaký muž  (pozor asi je to dlhšie) :D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nechcem písať o veľkej romanci, ktorá vznikala veeeľmi ale veeeeeeľmi dlho. Možno to bolo tým, že ja som mala 16 a môj manžel 25. volať ho budeme Tomi... keď sme na seba nejako natrafili... kde asi ... na typickej dedinskej diskopleske v starom kulturáku. :D oojoj... riadne sme tancovali také deti.. keď si na to teraz spomínam, tak sa strašne smejem... a keď to poviem ešte aj tomu môjmu a náhodou sa mi z toho "obdobia" objaví sponienka na facebooku tak ideme obaja teda ale fakt do kolien... Ale musím Vám povedať, že z tej doby mám asi najkrajšíe spomienky. Ako to celé vznikalo, ako sme sa aj my dvaja vyvýjali a postupne dospievali... Lebo povedzme si otvorene ( medzi ženami), ženy sú o niečo vyspelejšie ako muži. Vždy to tak bolo a aj bude!!! Tak že, keď si to tak zhrnieme, ja a môj Tomi na seba narazili... boli sme tak mentálne na rovnakej úrovni. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže, ak to tu čítajú mladé ženy, čo majú okolo 25 rokov a majú v tom veku aj svojich partnerov ( nehovorím, že na život a na smrť), dievčatá, to sú ešte len detská. Oni to proste nechápu, čo od nich potrebujete... česť výnimkám. (" len na doplnenie")

Vrátim sa na diskoplesku... paráda.. každý si to pamätá ako to bývalo predtým. Piť ste mohli, keď na Vás nebolo vidno a nemali ste doma dreger.. pri najhoršom si si kúpila žuvačky, niekde v krčme... :D Len aby bola väčšia zábava...

Bla bla.. tancovačka, odprevadil ma domov. Nebola ani pusa... z čoho som bola dosť sklamaná. Ale vravela som si, možno sa ešte uvidíme.. samozrejme mala som už mobil... jasné ako by som ho nemohla mať. Ale večný problém bol kredit nie... ja som nemala ani za čo prezvoniť, to nehovorím o tom, že v tedy som si musela samozrejme našetriť aby som mala na mojom tlačitkovom telefone aspoň službu CLIP ( to je že ti ukazuje - kdo ti volá) nie nebolo to automaticky.... hej a stálo to pamätám si to 300 korún.... Jáááj ešte že som mala v tej dobe aj narodeniny aj neviem čo a dostala som nejaké peniaze aby som si to mohla kúpiť... Typické prezváňačky milión krát za deň aj v škole. Keď som mala kredit, tak som napísala sms..... inak môj muž je dosť lenivý čo sa týka písania... samozrejme on furt zavolal... to bol aký frajer mal 25 telefon na paušal, vlastné auto (rapidečku červenú ) , robotu.... pre 15 r. babu proste chlap na pohľadanie... začali sme chodiť vonka, na kofolu... bavili sme sa o svojich rodinách... spoznávali sa ..... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S ním to nebolo už také detské, už sme si nepovedali " tak poďme spolu chodiť", proste nás ľudia naokolo začali vnímať ako pár. A bolo to.... Nechcem sa chváliť, ani aby mi ľudia závideli, ale úprimne si myslím, že mám toho najlepšieho mažela na svete. Každý deň mi hovorí ako ma miluje už od úplného začiatku. Chodili sme spolu 10 rokov a presne v ten dátum čo sme akože mysleli, že sme oficiále spolu sme sa aj vzali. Boli tam aj rôzne ťažkosti, starosti ale proste sme to spolu dali.. nerozchádzali sme sa každý týždeň ako to teraz robia mladé páry aby zistili či bez seba dokážu žiť alebo nie... pre boha to čo je toto.... tak buď s ním chcem byť alebo nie.... aj keď mi niekedy liezlo na nervy jeho správanie... možno aj ja som mu liezla na nervy, keď že som dospievala pri ňom. Ale naučila som sa vhodne zaobchádzať s láskou a úctu k partnerovi. Nechápem dnešné chovanie mladých párov, ktorí nemajú problém si nadávať do K*riev atď atď. Moja najhoršia nadávka pre môjho partnera bola,, že je proste debil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tu sa mi páči je den príspevok " samozrejme na facebooku" alebo sa to volá meme či čo....

" Keď si mŕtvy, nevieš o tom, že si mŕtvy. Vedia to len všetci tí ostatný..... To istné platí, ak si Debil" 

Na vetu: " Tomáš, neser ma!!! " dostávam obvyklú odpoveď... zlatko, keby že ťa serem, tak mi trčíš hlavou zo zadku... :D povedané s vážnosťou a upokojujúcim hlasom Jamesa Bonda ( stále si predstavím Pierca Brosnena) .. samozrejme snažím sa vždy vymyslieť niečo lepšie na okríknutie dotyčnej osoby... no niekedy to proste nejde tak jednoducho.

Začiatky boli ťažké, nikto nám neprial. Ja som bola mladučká, všetko pred sebou.... a zrazu je tu niekto, v podstate o 10 rokov starší od teba, a nevieš čo ďalej. Ale ja som mala svoje priority. Asi som tak správne bola nejako vychovaná aby som vedela čo chcem. Viem, že som vždy chcela dokončiť školu. Nechcela som skončiť ako 16 či 18 dievča na materskej s dieťaťom. Pre boha živého, veď čo by som s tým ja decko čo má 18 robila s deckom? nie nie... realita dnešnej doby je predsa otvorene sex. Takže nastúpila antikoncepcia... predsa nebudem sa spoliehať na chlapa... Priority boli dané: Zmaturovať!!! odfajknuté.... potom som skúsila že čo tak výška... podarilo sa .. bolo to tam s diplomom ING. ojjjoooooj..... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale najlepšie na tom všektom bolo to, že všade kde som išla, všetko čo som robila a urobila, všetky trápenia, radosti, starosti.. ešte aj to sprosté učenie sa na štátnice ... vo všetkom ma Tomi podporoval.... a preto máme to čo máme.... 

Ako som na začiatku napísala... nie.. nie je to žiadna romanca... je to proste život... a má to byť tak ako chcete vy, ženy moje.. a nejaký debil... čo vás uráža, obmedzuje, (prefarbi si vlasy, schudni,nefajči, nechoď vonka s tým a tým).. milión chlapov na Vás čaká... tak sa neserte s tým čo Vás proste nenechá žiť svoj vlastný život.... ak sa mu to nepáči.. ták choď... nájdi si sliepku čo ti bude behať za riťkou... máme predsa hrdosť..

Na každú z Vás čaká Váš princ..... tak ho nechajte nech Vás nájde ( aj keby to trvalo troška dlhšie) :D

Paula Debnár

Paula Debnár

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? - dúfam, že budúca mamička (ak všetko pôjde tak ako má) momentálne pracujúca v zahraničí. Tentp blog píšem pre svoju vlastnú radosť ale aj ako možnosť spríjemniť Vám voľné (alebo aj hrozné) chvíle, môj pohľad na rôzne životné situácie a tak ďalej... Možno niekedy nebudem písať až tak slušne, ale povedzme si pravdu: Kto si raz za čas nezanadáva? Tak asi tak .. :D Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu